På spaning efter sommarjobbet

 



Det är nu alla yrar om att få sommarjobbet. Missade sista ansöknings dagen hos kommunen så ingen lycka där. Nu är det ända alternativet att prata och ringa till arbetsgivare själv. Finns det möjligtvis någon där ute som skulle vilja ge ett litet tips till mig vart jag skulle kunna söka, eller en hemsida för mer information? Få en extra fjäder på ängla vingarna och hjälp lilla mig! Jag kan till och med säga vad jag har jobbat tidigare..

Jag har jobbat på:
Tehörnan, packa upp och fylla på varor, prismärka, damma m.m.
Mickes kök, packa upp och fylla på varor, diska, torka, duka, skära grönsaker m.m.
Balders ålderdoms hem, baka, underhålla
Saab tek, digitalisera papper

Mer information om mig
Heter: Sofie .Z
Bor i: Uppsala
Ålder: 16 (fyller 17 den 9 Juni)
Längd: 158 (komma fem!) cm
Fysik: Vad ska jag säga? Atletisk? Soffpotatis? Det får bli en atletisk soffpotatis :D

Om du anställer mig så inser du att jag är:
Flitig
Positiv
Jobbar hårt
Tar jobbet på allvar
Ödemjuk
Tålmodig
Pigg

Plus i kanten
(Bakar alltid något gott till sista dagen på jobbet <3)

Kommentarer
Postat av: JENNY

jag vill oxå ha sommarjobb SÅ mycket!! Fast vi kunde ändå inte söka till komunen (bara nior -.-) så det gör inget att du missade. Fast man kunde söka till Landstinget (jag gjorde det) fast dom hade bara 100 platser, såååå det gick inte. Sök typ utanför stan, för i stan är ta me fan omöjligt xO PUUUSSSSS kommer sakna dig i LONDON :* <333

2010-04-06 @ 20:53:41
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: AMANDAAAAAA

JAG HAR VARIT TILL ¤#%¤"&%#%& 45 STÄLLEN. Mitt tips: utnyttja nån snäll o godtrogen släkting. (Dom ger bättre betalt o så är dom snällare o så är det lätt att få ^^)

2010-04-09 @ 20:07:56
URL: http://kisswithafist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänkte gå å fråga hos Sävja Brädgård. Praoade ju där. Kan fråga om de har mer än en plats. Inte så kul kanske man man får ju cash! =)

2010-04-29 @ 21:45:48
Postat av: Joel

Och det var Joel som skrev det där btw :P

2010-04-29 @ 21:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0