chairs!



Stolar. De kommer alltid att farsinera mig. Det finns så många olika designer, former, textilier det tar aldrig slut! Det var det första vi fick lära oss på design kursen, att en stol kan bli din framtida designer signatur. Tänk efter på hur många olika deigner på stolar det finns egentligen! Det finns alltid en stol för allas smak...för de...


...som inte vill finnas


de sociala...


dom som bor trångt...(jag varnar er dom här stolarna är INTE ett dugg bekväma)


de...kantiga?


för de gosiga!! :D















för dom lysnade! (okeeej den var dålig ^^)


för de kramiga <3






'



































för de beniga "höhöhö" ^^


för de...OKEJ vad fan ska jag säga till det där! o.o


de som är roliga ^^


...tycker om trädgårn



för de som älskar vatten/mjölk eller tappar sitt glas med mjölk hela tiden vad vet jag...



nudisterna


....de kåta


barnsliga....

och ja det går ju bara vidare. Men visst skulle det vara kul om vi sattsade lite mer på våra stolar! Om jag inte är tråkig eller ur fattig när jag är äldre vill jag ha olika stolar i hela huset! Fatta vad kul! Vem säger att dom inte matchar bara för att dom har olika form och färg? Det är vell helhets bilden som spelar roll? I varje fall jag tror ni fattar vinken nu...



ha roligt och hitta eran stol!

Kommentarer
Postat av: AMANDDDDAAAAAA

Rump-stolarna har jag sett! I .. Nice tror jag det var :D Har nog kort på dom till o med. Panda-stolen för Amanda! ^^

2010-08-15 @ 23:43:01
URL: http://kisswithafist.blogg.se/
Postat av: Linnéa

JAG VILL HA EN KAKTUS-STOL!XD

2010-08-18 @ 14:34:09
Postat av: Gerd Lövgren

Jag är också galen i stolar, jag köper gamla stolar sågar av frambenen och sätter på damben med högklackade skor där fram.

www.gerdlovgren.se

2011-01-02 @ 18:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0