mission peace & love 2010 completed...




Welcome to peace and looooOOOooooOooove!!!




Choklad kaka med "nutella" på är en vinnare!

Puss på Amanda :D<333




"LUFT! GE MIG LUFT!!!" (Herre gösses jag ville dö! Hur varmt kan det bli i ett djävla tält?!?) Jag flyger upp, eller snarare kravlar mig fram genom den kock heta klibbiga våta sovsäcken (sovsäck mot tältvägg + regn = blööööött -.-''). "HUR FAN FÅR MAN UPP DEN HÄR?!?" med svulna fingrar pillar jag upp dragkedjan till tältet och..."LUFT!". Utanför sitter killarna i tältet bredvid i ring och stirrar på mig, toppen... drypandes av svett får jag luft men har inte lika stor lust längre att gå ut ur tältet efter mitt otroligt vackra uppträdande...


Haha måste bara berätta att dom puttade i en tjej i den där dammen xD



vi var fem av dom 41000 åskodare på p&l!!!!

Yes, som på alla festivaler så regnade det, MYCKET fast på kort tid (Jenny och Anna söta som få :3)




Mika, hur kommer man på att man vill ha ett enormt uppblåsbart ben? ^^


Mika var så söt och sååå bra! :D

Ja, Jenny Skoglund är en udda fågel ^^


Välbehövd massarg efter dom första dagarna!

Sötis!!! <33


Fett läskig bakgrund vampir weekend hade tjejen hade lysande röda ögon :S

SÅÅÅ SJUKT GOTT!!! NI MÅSTE PRÖVA DET HÄR!!! Våffla med grädde och chokladsås! Hur svårt att äta som helst meeeeeen det är värt det ;D


Robyn min kära! HON gör så att jag blir stolt över att vara svensk! Hon är cool, sexig, gullig, rolig och grym! Ps. Killarna som vänligen lät moi och flickorna gå förbi tackar jag stort (det är inte många långa killar som låter en kortis som jag gå fram :P) eftersom dom förmodligen inte hörde att jag tackade dom... tycker nog jag var värsta bitchen X)

Kent hade flygande röda pappers fåglar på sin avslutning (I like!) och jag fångade en :D Eller ja...plockade upp den från marken ^^


Anna i praken där vi sov läääääääääääääänge, kanske lite för länge människorna runt omkring måste ha börjat bli oroliga ^^ (speciellt gubben som alltid tittade till oss vid lägenheterna ^^)

JENNY PASSAR I HÄSTSVANS!!!


Amanda är en snygg Buddah "hmmmMMmmmMmmm..."

"ATCHII!!!"


Innan Lilly började var vi med i världs rekordet i yoga, kul ^^


Första turnén för Lilly sedan JANUARI! Lite ringrostig verkade hon vara men ändå det spelade ingen roll hon är ju så bra och gullig ^^ ( jag tror inte hon tycker om sin pappa så mycket vad det verkadar föresten... :*


"Tada!"


"WOHO!"

"YAA!"


"LALA!"

"PEACE!"


Hihi fett coola ^^ Cool scen och många klädbyten ;D

KITTLA!


Hihi dom var söta John och Ossi och fin bakgrund hade dom också :)

HAHA! Mew var ju skit bra och bla bla bla men seriöst den dagens höjdpunkt var vell ändå hur mycket killen brevid Jenny flörtade med henne XD Kollade på hennes hår, hur hon rörde sig, gick närmre, dansade precis så nära han kunde utan att krama henne, kollade när hon sjöng m.m. ^^ Och Jennys reaktion efteråt var "alltså jag tror han som stod brevid mig flörtade med mig..." (okej jag vet inte exakt vad du sa Jenny men något liknande ^^) Lilla söta vackra Jenny, JAAAA! Han flörtade med dig din lilla trögis ^^<3


Vårat enormt coola zebra tält sista dagen :D
Tro mig det här är inte stökigt eller smuttsigt!! VI HAR SETT VÄRRE!!!!!XD

Jennys stackars nacke efter den tunga turen med packningen,,,

...och det var allt jag hade att erbjuda idag :) Vill tacka flickorna och p&l för en underbar upplevelse!
NU TILL NÄSTA ÄVENTYR!! <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha fina bilder ^^

2010-08-11 @ 14:15:56
Postat av: jennypenny

ÅH VILKA FINA BILDER!!!!!!!!! Du måste skicka allaalla!!!! Gud vad jag längtar tillbaka, det var så himla skoj :D MEN JAJA jag säger ju att jag är trögfattad när det gäller killar och sådant ^^

2010-08-13 @ 11:36:35
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: AMANDDDDAAAAAA

JAG VILL OXÅ HA BILDEER! Vårat tält var fiiint :D

Men Buddha, det får du förklara. Är jag tjock o flintskallig llr vadå? x)

2010-08-15 @ 23:49:04
URL: http://kisswithafist.blogg.se/
Postat av: Soss

Buddah som att utstråla harmoni och vara så attans cool! Jag kan liksom varken kalla dig tjock eller FLINTSKALLIG (tror inte det va) xD

2010-08-16 @ 10:32:36
URL: http://dailydreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0