00:07

Självklart ska jag lägga upp mer bild inlägg! Det var liksom därför jag startade bloggen ^^ Så här kommer några bilder på min tavla jag gör i skolan (eller ja hemma fast den borde göras i skolan). Min tavla är inspirerad av surrealism och min största inspiration är Jens Fänge en av mina nya konstnärs idoler! Han är galet duktig. Hoppas han gör allt på dator... Fast förmodligen inte, nu känner jag mig sämst -.- I varje fall är bilden inte klar men i slut endan ska det vara ett stort rum med en säng, lampa som inte sitter fast i taket, ett par tofflor, en badboll, en massa rök och en svävande tv. Även inspiration från en av mina drömmar. Så jaaa...här är den.






Kommentarer
Postat av: jennypenny

jag säger bara coolt! jag funderar på att skriva en bok eller något om en dröm jag hade ^^

2010-12-10 @ 19:21:33
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0