Hihihaha kolla på oss va!







Fotograf: Anna Westerberg

Kl elva på kvällen bläddrar jag igenom mina bilder på datorn som en liten rutin av tråkighet. Och där ser jag dom! Landet bilderna! Hur har jag kunnat missa dessa bilder alla dessa månader? En drömmande Amanda, den galna dansande hippien Jenny och den löjligt bruna Anna och ett galet euforisk jag. Vi borde skickas tillbaka till 70-talet! Medan jag bläddrade igenom bilderna så väntade jag bara på att se marijuana ligga någonstans i bakgrunden. Vi såg ut som några slags hippie indianer medan Anna låg död av icke intresse tvärs över soffan. Längtar tillbaka till landet det var sjukt roligt! Måste göras snart! Väldigt snart!<3


Kommentarer
Postat av: jennypenny

hahahaha!! 100 procent nyktra! hahahah! nej usch dom här får aldrig, ALDRIG åka upp¨på facebook!!.... kaaanske bara dom där man inte ser mig någe bra haha! uusch! hah!



och var tusan fick vi idén att dansa me filtar förresten??

2010-12-10 @ 18:31:46
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Anna

Åååå vi måste verkligen göra om de! :) fast jag får ta o bli lite piggare^^ <3

2010-12-12 @ 18:11:03
Postat av: AMANdaaA

Jaaaaaa det var kuuuuul! :D Inte jättefina bilder dock. Du hade kunnat utelämna dem o bara ha beskrivningen, lite mer skonsamt x)

2010-12-16 @ 12:04:56
URL: http://kisswithafist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0