Första dagen i skolan det här året...

Sitter i skolan och väntar på att lektionerna ska börja. Känner mig inte direkt så pigg just nu. Skulle mycket hellre ligga hemma i min säng och bara vara medan jag kollar på någon lame film. Haha och mina träningar har nu ökat från 2 till 4! Jag kommer döööö. Fundera på att skippa en :/ Måste prioritera skolan först. Det påminner mig om att jag ska börja på b-kursen i matte nu. Det kommer ju gå...bra. Nej nu börjar jag snart. Hej dååå!
Ps! Till alla som inte redan visste så fyller Amanda Andersson 17 nu på fredag!!! Grattis till dig min sötaste:''''D <333

Kommentarer
Postat av: Amaaaandaaa

JAAA! Grattis till mig! :D:D Men mygood! 4 ggr i veckan! Är dom lite tokiga? xO

2010-01-12 @ 16:03:13
URL: http://kisswithafist.blogg.se/
Postat av: olivia

fan jag skulle tycka att det va skönt att träna 4 ggr/veckan xD Jag vill oxå börja på matte b!!

grattis till henne då (tror inte att jag vet vem det är men men) :)

2010-01-22 @ 21:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0