Alexander McQueen in my haert

Jag själv har alltid vart en beundrare av Alexander McQueens verk men det har aldrig slagit mig att ha kläderna som har vart på catwalken! Kläderna ser inte alls extrema ut som enskilda plagg! Helt klart användbart!! Så nu har jag fått ett Alexander McQueen ryck och snyftar över mina icke existerande pengar :'( Skulle göra vad som hälst för den totalt GRYMMA nockel-väskan och seriöst kolla på leginsarna! Fatta till den lilla svarta! Åååååh vill ha vill ha... Gud vilken stor förlust för välden att inte en sådan fantastisk designer är än i livet. Jag har sagt det förr och jag säger det igen R.I.P Alexander McQueen </333






kvalitén suger för att bloggkvalitén suuuger, nu vet ni -.-

Kommentarer
Postat av: Linnéa

mmm men tyvärr så e det typ bara balla människor som dör unga

2010-06-17 @ 12:43:56
Postat av: AAAAAAAAAAmanda!

.... medans typ såna som Hitler lever aaalldelses för länge!

2010-06-17 @ 17:15:51
URL: http://kisswithafist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0