Det funkar!

Wow! Det funkar! :O Jag var ytterst tveksam men...torrschampo funkar! :D Helt otroligt! Det blir torrt direkt plus att man får volym! Man börjar ju undra vad det är i det där pulvret egentligen som gör att det funkar, det är säkert olagligt! O.o ^^ Meeeeeeen det stora menet som alltid kommer upp ^^ Det funkar för mig som har ljusare hår dock sägs det att det blir vitt i mörkare hår >.< Ska aldrig färga håret brunt igen! Bara så att jag kan använda torrschampo xD Fast jag har dock inte bestämt mig riktigt vad jag ska tycka om doften... lite skum för min smak men jag brukar ju kunna ha fel ^^ Testa ;) Ps. för er underbara lite mer mörkhåriga rekommenderas Lee Staffords torrschampo, fast den ger ingen volym som ref's gör.

Aja lycka till alla torrschampo nyfikna! Testa på  ^^




Kommentarer
Postat av: Amandaaa

ohhh, how nice! :D Fast det måste nog testas innan, vill inte stå där utan dusch o se ut som att jag har hällt en påse mjöl över huvudet ^^

2010-06-14 @ 13:41:46
URL: http://kisswithafist.blogg.se/
Postat av: jennypenny

SÅN HADE VI :D

2010-07-09 @ 18:26:43
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0