hehe okej inte det jag skulle skriva om men ändå ^^

Det vaaaaar ju tänkt med den här bloggen att jag bara skulle lägga upp en massa grymma bilder jag har gjort och texter som gör att man kan gå igenom min blogg på fem minuter max! Det har ju hänt ^^ Förlåt, förlåt för mina inte-ens-i-närheten-av-bild-att-göra-med-texter men jag var tvungen >.< Så jag tänker ändra liiite till min fördel ^^ bloggen är nu en:

"saker som är bra att veta om du vill prata med mig + mina bilder" :D så får det bli!!!

saker ni bör då veta...

  • Sex and the City är bäst!
  • Jag kollar på minst två avsnitt per dag
  • Jag SKA se sex and the city 2, punkt slut.


och här är en länk till alla dom underbara avsnitten :D (man får bara se i 75 min och sen vänta i 54 min men det är bra, då kommer man på sig själv att man faktiskt har ett liv utanför sitt eget rum *tummen upp*) ps. välj www.megavideo.com när du ska välja vart! Dom har bäst kvalité :)



Watch Sex and the City Online - Full Episodes, Latest Seasons, Stream Videos & Clips - Yidio


ååååh skor...och kläder...och snygga skor och kläder...helt super mega grymma skor och kläder! <3

Kommentarer
Postat av: jennypenny

gud....jag har aldrig sett ett enda sex and the city avsnitt och ingen film xD men ska ha SATC-kväll med några från klassen i sommar ^^ eller så kan du utbilda mig!

2010-06-12 @ 01:24:08
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Soss

jag utbildar parallellt när vi kollar på serien och filmerna ;D

2010-06-12 @ 14:00:17
URL: http://dailydreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0