TÄLT




Underbart vacker med zebra ränder :'D


Myggnät


OCH FICKOR! XD Det finns fyra sådana här fickor i tältet som man kan lägga mobiler och plånböcker och sådana små saker ^^

VARNING: Det var SJUKT varmt i tältet (i och för sej var det mitt på dagen men ändå) jag tror nog inte man behöver oroa sig över kylan på kvällen i alla fall ;)

OCH ALLA SOM SKA BO RUNT VÅRAT super-duper-coola-fantastiska TÄLT<3 Vi MÅSTE göra en skyllt!!! Vi måste döpa vårat läger till något! 8D

Vad ska vårat läger heta?! Vad tycker du? :D

Kommentarer
Postat av: Linnéa

åhhh woow så jävla ballt tält !:D och ooo vi måste ha det coolaste namnet som finns!kan inte komma på någe bra just nu bara....ska sova på saken :P

2010-06-25 @ 00:18:02
Postat av: Amandaaa

ETT COOLINGTÄLT FÖR COOLINGAR :D

2010-06-28 @ 01:06:23
URL: http://kisswithafist.blogg.se/
Postat av: jennypenny

Snyggaste tältet ever! Men när jag ser det nu mår jag lite dåligt för det får mig att tänka på svett och makrill....eww

2010-07-09 @ 18:25:57
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0