bli och bla

Helt slut. Jag har inte gjort något speciellt på hela veckan men jag är så fysiskt trött nu när jag har varit mentalt spänd så himla länge. Tre dagar kvar i skolan inklusive avslutning, alltså fem vanliga dagar tills dess och jag känner... ingenting. På något sätt känns det jobbigt konstigt nog. Har aldrig varit så... ja trött på att inte va behövd. Det där lät bara så deprimerande och emo varning så att det inte är sant men jag lovar jag är inte deprimerad jag behöver bara någon som behöver mig! Och då menar jag inte ni flickor, ni finns redan där ;)<3

Till mer positiva tankar!
ROM BILJETTERNA HAR KOMMIT!!!! IIIIIIIHHHH!!!! Älskar älskar ääääälskar att åka utomlands :3 <33333 Jag ska sååå flörta skiten ur mig (utan att skämma ut mina kära päron och brorsa allt för mycket ^^) pluuuus p&l är en millisekund bort :DDD




Kommentarer
Postat av: jennypenny

JAG VILL OXÅ TILL ROM! :( packa ner mig i din väska :D du är 1000000000 ggr behövd hos mig my dear friend, men jag vet att det inte är det du menar ^^ Men ändå! <3

2010-05-29 @ 15:52:55
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Soss

pussidi puss på dig jenny jag ska försöka trycka ner dig i min då redan överfulla väska :D

2010-05-30 @ 15:30:46
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: Amaaaaaaaaaaanda

I need you darlin'! <3 vad ska jag annars se fram emot när jag sitter på bussen i min ensamhet? ^^ O JAG VILL OXÅ TILL ROM. VARFÖR ÅKER ALLA UTOMLANDS UTAM JAAG?

2010-05-31 @ 09:57:40
URL: http://kisswithafist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0