Sammanfattning

Saker ni kanske vill veta...
  • Jag köpte inte dom där peircingarna trots allt :( hemsidan sög och nu i efterhand har jag inga pengar nu när jag har hittat bättre hemsidor...
  • Min ekonomi är minus! Inge mer fika på stan eller mat på donken! Nada!
  • Vi ska få Ipads 2 på min skola!!!! Mohahaha! :D
  • Har konstaterat att det bara är en ynka månad kvar i skolan!
  • Jag vill påminna er alla att jag slutar den 27 maj. Har ni inte hört! 27, 27, 27, 27 MAAAAAJJJJJJJ nej jag skryter inte alls ;)
  • Jag vill ha en tatuering!
  • Jag vill ha en ny mobil!
  • Jag vill ha väldigt väldigt mycket saker!
  • Min mamma har fått en systemkamera som jag kan få låna ibland :D
  • Köpte hörlurar till datorn för en månad sedan och dom är så djävla bra!
  • Jag äääääälskar lookbook.nu!!! Min inspiration <3
  • och det här är bara en helt onödig punkt som jag ville tortera er med att läsa ^^
Tralala det var mitt liv. Juste!
  • Funder på att lägga ner bloggen, skriver ändå ingenting haha x)
För att jag tycker bubblor är fina


Kommentarer
Postat av: jennypenny

lägg inte ner din blogG!!!!!!!!! jag läser!! haha..jag är faktiskt inte avundsjuk på dig att du slutar i maj. tro det eller ej :)

2011-04-28 @ 20:10:27
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha vad bra för dig ^^ jag är fan avundsjuk på mig själv xD

2011-05-01 @ 22:47:06
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: olivia

och vi som går i tvåan nu får våra ipads först! :D och dom kommer om några veckor typ

2011-05-05 @ 19:25:04
Postat av: AMAANADAAA

DU FÅR INTE LÄGGA NER, JAG BLIR LEDSEN

2011-05-22 @ 18:25:21
URL: http://kisswithafist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0