Min stora plan...

*Uuuursh!* alla våra lärare som ständigt tjatar om att studenten snart är här gör mig nervös! Känner mig så himla stressad! Så jag tänkte så här… om jag har en plan för vad jag ska göra efter skolan kanske det känns liiite lite bättre J

- Hitta ett jobb (innan studenten)

- Ta studenten

- Jobba ½ år

- Ta flyget ner till Australien

www.worktravelcompany.se

Australien ska inte besökas, det ska upplevas!

Work & Travel Company är störst i Norden på att kombinera jobba & resa och har hjälp nyfikna personer ut i världen i tio år. Vi hjälper dig med allt det krångliga som visumansökan, jobb, lokalt bankkonto, skattesedel mm, så att du under tiden kan koncentrera dig på att ha kul och njuta av livet som backpacker. Åker du med oss inkluderas en årsbiljett, tur & retur till Australien. Detta ger dig möjligheten att själv välja hur länge vill vara borta. Förbered dig på ett storslaget äventyr "down under"!

I Australien kan du välja mellan att trängas med solbadande backpackers eller njuta på en egen strand. Festliga barbecues och shopping eller lugn och ro. Det finns i alla fall oräkneliga äventyr och grymma sevärdheter i alla väderstreck.
Vill du vara i händelsernas centrum och tycker om att träffa människor kommer du gilla östkusten. Men vill du istället vara en av de som går mot strömmen så är definitivt västkusten någon för dig. Här finner du ett fantastiskt lugn med magiskt vackra vyer. 
Det är bara du som vet vad du föredrar, det är din resa och du bestämmer helt och hållet. Vid problem eller frågor, i behov av hjälp eller råd finns vi där för dig.


Kommentarer
Postat av: amammaöndfaaa

Gud vad du har skrivit! Du msåte ju förvarna! Australien är bästa backpackerlandet, msåte jag säga. Alla är så himla snälla o trevliga :)

2011-12-10 @ 12:29:08
Postat av: Linneeeeeeeea

Satan va mkt du hade skrivit! nu fick man ta igen minsann.:) JAG VILL OCKSÅ HA EN PLAN :<

2011-12-19 @ 15:02:12
Postat av: Ronny!

Fn vad jag längtar!!!

2012-01-03 @ 13:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0