Hur många h&m behövs egentligen?

Okej, jag ska prata med min svenska lärare och se vad dom kan ordna. Men nu skiter vi i det och pratar om shopping! :D Jag har äääntligen köpt en blå spetsklänning till min morbrors bröllop (haaaah! det blev den första av alla tusentals jag har kollat på, kul ^^) och sedan har jag köpt en söt liten nu-ska-det-fan-i-mig-bli-vår-linne :D Men seriöst hur många h&m finns det i stockholm?!?! Tre sycken typ precis bredvid varandra! Helt galet. Men praktiskt för mig som behöver gå in i samma butik tre gånger höhö *tummen upp*

Ville då ha den här söta grejen nedan men fanns det i min storlek neeej bara i storlek 40 och 44! -.-




Kommentarer
Postat av: jennypenny

fina grejer finns aldrig i rätt storlek :( vilken fin bakgrund du har förresten!

2011-03-11 @ 17:05:24
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0