"...I want my friend to think that I am dynamite..."

ÅÅÅH! Fick ett sånt där underbart rus (medan jag kollade igenom jennys senaste blogg inlägg jenny ^^) av bubblighet! Och sen så fick/har jag alla dessa underbara tänkarna i huvudet om hur många otroligt bra kompisar jag har!!!!! Ni är så gulliga och super-duper-bra att ni alla borde få en Sofie-kompis-award! Nu kommer jag med en söt statuet som ni tar emot *ger till er*. Ja men ni liksom finns alltid där! Och är så förbaskat glada och stöttande! Puss på er! <3333

Kl slog tolv för 52 minuter sedan och det betyder att det är den 9 juni och moi är äntligen 18 år! Kom på nu att jag måste damsuga när jag vaknar... det får väll bli min present till mig själv >< Jag har fått värsta rita suget nu också! Jag har redan gjort...räknar...FYRA bilder!...Fem egentligen men den blev skit ful så den skiter vi i :D Hmmm jag ska se om jag lyckas få till ett youtube klipp här då... livets stora mysterium! "HUR FÅR MAN ETT KLIPP PÅ SIN BLOGG?! :O ;)


Kommentarer
Postat av: jennypenny

ååh man borde berätta oftare för alla man tycker om hur bra dom är!! jag säger det nu till dig, du är bästaste !! :D:D alltså jag ÄLSKAR lady gagas hår. amen.

2011-06-09 @ 14:12:04
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: AMAANADAAA

du är DYNAMITE! <3<3<3<3 :D

2011-06-12 @ 11:51:43
URL: http://kisswithafist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0