Sleepy

Ni vet den där känslan när man är så trött att man inte kan sova? Det borde klassificeras som tortyr. Har inte kunnat somna i god tid sedan tidens begynnelse. Fyra timmars sömn under en längre period är nog inte så hälsosamt. På senare tid har det även börjat snurra jätte mycket i huvudet?! Som när man har druckit och ska blunda. Jobbigt :/

 

Nu till annat intressantare. Ska på saco mässan i Stockholm nu på fredag och hoppas på att hitta några fler alternativ till högskolor. Ska ta med mig en stor väska så jag får platts med alla broschyrer! Kommer ni ihåg gymnasiemässan? Den är/var säkert tio gånger mindre och jag tyckte det var överväldigande... Vi får se hur jag klarar det här. Håller er underrättade ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0