Det var då

Vem minns inte egobilderna? Den indragna magen, rådjursögonen, "brösten" ut och put med läpparna. Jaaaa jag har nog kommit över mina egopix i alla fall. Försökte här om dagen men kände mig så otroligt löjlig att jag tog två bilder kollade på dom, raderade dom omedelbart, satte på mig morgonrocken och la mig i soffan... Nu tycker jag ändå det är mycket finare och deffinitivt roligare att ha bilder som andra har tagit istället för bilderna tagna i badrummet.
Har valt ut några extremt fina egobilder på mig själv genom åren med den högsta bildkvalitén bara för er ;)


Kommentarer
Postat av: jennnyyyyyyyyyyyy

haha jag håller med, tycker extremt mycket bättre om bilder andra tar på mig än egopics! Men du är söt som socker!

2011-10-04 @ 21:01:00
Postat av: Linneeeeeeeea

Ser inte ens ut som du på de flesta! så himmla liiiiteeen

2011-10-05 @ 16:25:03
Postat av: Olivia

Håller med Linnea men du är sjukt snygg kvinna!

2011-10-06 @ 15:43:37
Postat av: MANDAPANDA

Sååååå sööööööööööööt! SHIT vad jag blev nostalgisk nu! åhhhhh, när du hade rött hår :')

2011-10-15 @ 12:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0