Seriously?! It's like you're photoshopped!

Ledig dag my as! Läxorna håller på att äta upp mig levande och jag springer för livet! 6 1/2 vecka kvar! Dör lite inombords, jag som hade min master plan klar inser nu att det inte var mycket till master plan till att börja med. Varför gick jag inte miljonärs linjen? Eller ekonomiskt-oberoende-innan-19-år-linjen? Himla dumt av mig!
Nu ska jag gå och gräva ner mig i läxhögen. Önska mig lycka till.
Ps. Kollade på Crazy stupid love igår! <3 <3 <3 ÄLSKAR romantiska komidier som är otroligt förutsägbara! Liksom dom och jag är en perfekt kombination <3 Hmm funderar på att sparka ut Channing Tatum ur min säng och låta Ryan Gosling ta över...
Image and video hosting by TinyPic
Pss. Vad jag EGENTLIGEN gör när jag pluggar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kakmonster! =)

2012-04-23 @ 17:32:19
Postat av: Sophie

Haha! Ryan Gosling är sjukt het! Han är verkligen så fin i alla roller han spelar! Fast jag är en snäll kompis så du får honom ;) ( bara för att jag vet att jag inte har nån chans ändå :P ).



Du är i alla fall inte ensam om att ha panik just nu om allt man borde göra i skolan och efter skolan osv. Men vi ska klara de!!! <3

2012-04-23 @ 17:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0