Syster kärlek

Den är inte klar men den är på god väg! Sjukt svårt att rita hår i stor skala... I varje fall till det jag egentligen ville säga! Bilden är dedikerad till min älskade vän Anna Westerberg som bara är så himla gullig, rar, omtänksam och alldeles, alldeles underbar! :3 Blev på sånt där riktigt fan-vad-jag-älskar-mina-vänner-homör när jag gick och fika med väninnorna (haha fult med vuxenspråk ><) Manda-panda, Jenny-penny och såklart Anna-banna <3 Blev till och med bjuden på fika av Manda-panda! Hur awsome är inte det? <3

Och Anna...vi har alldeles för få foton på oss som ser normala ut! ^^

Svar på frågor till det tidigare inlägget: Jag har inget bestämt datum när utställningen ska ske eller i vilken lokal. Håller på att leta just nu men som det ser ut blir det förmodligen utställning runt sportlovet! Självklart skriver jag här på bloggen om all info som dyker upp. För övrigt kommer en fin liten inbjudan genom fb ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Naaw!! Jag vet inte vad jag ska säga förutom att älskar dig bästa bästa Sofie! hur skulle livet vara utan dig, tomt, tomt och återigen tomt! håller med dig helt vi måste få lite mer normala bilder på oss två! puss bästa du! <3 <3

2012-01-17 @ 22:58:27
Postat av: jennnyy

JAG FÖRBJUDER DIG ATT HA PÅ SPORTLOVBET!!!!

2012-01-18 @ 19:03:53
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Ama dmfnasdfas

Åhhhh, jag blev oxå på ett grymt fy fasiken vad mina vänner är de finaste som finns :D <3

2012-01-19 @ 17:31:49
URL: http://kisswithafist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0