In my world everybody is pink

Jag mår så hääär bra idag! Dumma regn äckel försökte förstöra min lediga dag men ICKE! Så fort allt ser grått ut sätter jag på mig mina super-duper-braiga rosa födelsedagsglasögon som gör hela världen rosa. Kan liksom inte gå fel. Man går runt där i sin lilla rosa värld och allt blir faktiskt lite bättre!
Har städat min lilla träkoja till hus nu innan de 2 små gummorna (den 3:e lilla gumman är i China) kommer över på den traditions enliga tekvällen. Justeeeeeee färgade ju håret här om dagen. Det blev en ask blond färg (sa frisören).
FÖRE
EFTER
seeeeer ni skillanden?!?!?!?!?!?!?!?!?
- för det gör inte jag hahaha

Kommentarer
Postat av: Olivia

Kul med teparty! Vi måste hitta på något snart

2012-03-29 @ 19:37:49
Postat av: asdfm,adsfn

Hahah, sötnos. Det blev fint :D

2012-03-30 @ 10:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0