Dumlemuffins m.m.

Vilken underbar helg och inledning på sista veckan i gymnasiet! I lördags var det eurovision för hela slanten! Kanske inte det roligaste jag vet meeeen eurovision i kombination med mina tre små gummor är bara för roligt! Hoppas verkligen de aldrig kommer sluta vara lika entusiastisk och dramatiska som de är nu! <3 Senare på söndagen var man barnvakt till yngsta kusinen Felix! Den gulligaste ungen i stan, just so you know. Ganska komiskt hur det krävs fyra tonåringar för att underhålla ett barn under drygt fyra timmar. Haha träning ger färdighet så nästa gång kanske jag bara behöver två medhjälpare? ;)

 

Galet gott att bara göra enkla choklad/browni muffins och sätta i en Dumle i mitten innan gräddning! *Nom, nom, nom!*

 

Felix (2010) <3

 

Ps. Har fått mitt arbetsschema över sommaren idag! Kommer verkligen bli hard work men väl värt pengarna!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Eurovision är bäst B-D

2012-05-28 @ 18:37:20
Postat av: jänny

åh jag vill oxå jobba..men vi måste ju hinna träffas oxå!! När börjar du? :)

2012-05-28 @ 20:26:09
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0