En person som alltid gör mig glad

Hon är den som alltid förstår, hon är den som alltid säger de hon tycker. Även om det inte är vad jag vill höra så är det näst intill alltid det som behövs höras. Kalla mig smörig eller vad ni vill, jag bryr mig inte. Den här personen har förgyllt mina bästa och sämsta dagar. Hon är den som är exakt likadan när vi ses varje dag eller då flera veckor har passerat. Vissa vänner kommer och går andra stannar kvar. Jag har en känsla av att den här vänskapen varar för vad vore jag utan mitt solsken, min B1, min Ronja Karlsson? Love you baby!

Nu blir ni allt avundsjuka va?! Självklart skall jag inte låta mina andra vänner stå i skuggan! Älskar er med you know how you are <3

Ps. Halvvägs igenom utmanningen!


Kommentarer
Postat av: Ronny

Men gumman vad rörd jag blir! Du är för underbar, en av mina bästa vänner! Du har en stor plats i mitt hjärta och det kommer du ha tills jag dör. Älskar dig <3

2012-05-15 @ 08:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0