Sista skivan!

Sista skivan för min del är Bolands esteternas skiva med tema "så här kommer du aldrig se mig igen...". Jag följer kanske inte temat till punkt och pricka men det lär bli kul ändå! Jag hade då tänkt vara hip hopare för kvällen. Har precis kommit på varför jag INTE är hip hopare
  1. jag drunknar i kläderna
  2. jag är inte cool, jag är född tönt och enligt min personliga åsikt tycker jag att jag gör det ganska bra
  3. jag har så inte ekonomin för att köpa en massa "bling bling"
  4. inga kepsar passar på mitt pytte lilla huvud!

Nä nu drar jag, Manda (färgkombo hon hatar) och Anna (hippie) till williams en kortis innan skivan! Ciao bella!

ps. så [HÄR] ska jag dansa på bj ikväll...

pss. LÄPPGLANS suuuuuuuger det är bara kladd!!!!


Kommentarer
Postat av: adfmasdnfasndf

TÖNT ÄR BÄST <3

2012-06-01 @ 16:09:05
Postat av: jennyyyyyy

hahahaha du var söt igår :)

2012-06-01 @ 21:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0