förkyld är inte att vara sjuk eller frisk bara ett hinder för allt man måste göra!

Känner mig attans låg just nu. Inte bara på grund av den envisa förkylningen utan också för alla saker jag missar hela tiden! Blev inte uttagen till matchen imorgon (och NÄR fick man reda på att det var match imorgon över huvudtaget?!) fast vad ska jag tro egentligen när jag inte har vart på en (TVÅ träningar eftersom det TYDLIGEN var träning idag!). Inte för att jag kunde vara med men ändå... Måste räkna 3 sidor matte nu. Vill vara sjuk så att jag har en anledning att inte göra min läxa men NEJ jag är fööööörkyyyyyyyld!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Bajs hatar att vara förkyld!!!min har börjat gå över nu som tur är men det är ändå skit irriterande

2010-08-31 @ 14:53:04
Postat av: olivia

man kan ju hålla ett litet öga på hemsidan, så att man vet när de är träning och match

2010-08-31 @ 22:15:08
Postat av: jennypenny

jag blev oxå sjuk över landet-helgen :( ^^

2010-09-05 @ 20:49:34
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0