16:42




Fika med Maja efter skolan på Coffee House med en mer eller mindre pinsam insident.

Servitören pratar med några vid bordet bakom oss. Sedan går han över till vårat bord och börjar plocka undan glas och fat. Servitören säger då plöttsligt "Min chef fyller år idag" "Jaha..." säger jag förvånad "Du får vell gratta honom eller henne då?" tillägger jag. "Ja hon heter öiusdfökac det ska jag göra". Inget mer med det så lämnar jag och Maja fiket. Vid övergångsstället fnittrar Maja och säger "Han pratade inte med dig Sofie". Jag ville dö av skam.

Både jag och Maja fick ett gott skratt av den pinsama händelsen men vad fan man får vell bjuda på sig själv eller hur? ;)

Bara så ni vet har jag sjukt dåligt minne av vad det är exakt människor säger så ni inte tar det ordagrant men ni fattar helheten ^^

Ps. Vem har GURKA i vattnet egentligen?!


Kommentarer
Postat av: AAAAAAAAAAmanda!

Jaa! Jag fattar heller inte gurkagrejen, den ger ju ingen smak alls liksom, gurka är ju typ bara vatten? O.o

2010-11-12 @ 20:02:20
URL: http://kisswithafist.blogg.se/
Postat av: jennypenny

meen haha, det där var ju inte alls pinsamt, bara roligt ju! men gurka i vattnet är smurrigt!! det finns på ovadahls oxå (vilket btw är ett awsome ställe!)

2010-11-12 @ 23:56:27
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: jennypenny

sv: Men hallå vad var det där för kommentar??? Jag ville ha musik sa jag ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-12 @ 23:57:49
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0