jag är en katt människa

Jag är definiteft en katt människa. Jag älskar katter, dom är så underbara med deras starka personligheter och självstädighet. Det jag gillar med katter är att man själv inte bestämer över dom. Dom bestämmer själva vem dom ska gusa med och när. Dom är verkligen ögonstenar. Jag ser fortfarande Tiger och Tilda vandra omkring i huset och på gården. Och sen är jag för lat för att ha hund. Jag tycker verkligen om hundar men jag tycker inte om att "ta hand om dom" katter är mycket lättare att sköta. Personligen älskar jag röda katter men också bondkatter och långhåriga katter ja nästan alla katter! Fast jag tycker inte om seameser...men jag tycker om nacken katter konstigt nog xD










Kommentarer
Postat av: Linnéa

hihi nacken katter :P

älskar också katter för de är bääst!:D

2010-10-27 @ 18:03:45
Postat av: Linnéa

hihi nacken katter :P

älskar katter för de är bäääst !

2010-10-27 @ 18:11:55
Postat av: AMAANADAAA

Jag älskar hundar men det är så himla jobbigt att gå ut med dem ibland x)

2010-11-05 @ 14:28:46
URL: http://kisswithafist.blogg.se/
Postat av: jennypenny

HEJA HUND! katter är så läskiga :S

2010-11-10 @ 20:08:48
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0