Fotografier i handen

När var senaste gången du framkallade bilder? Själv tror jag senaste gången var…2001, dryga 11 år sen. Jag satte mig i mormor och morfars soffa idag med mamma och kollade igenom en massa foton. Det var riktigt mysigt att bläddra igenom alla foton, att jämföra människor från nu och då. Så kom jag att tänka på att jag har en ur-gullig fotolåda (som jag köpte på Rummet Rita) som har ett enda foto i, taget 1999. Det är mer en dags att fylla på min lilla fotolåda. Jag döper detta uppdrag till ”Mission: Save the world from digitalisation”.

Ps. Har ni tänkt på att de bästa av bilder är oftast de som inte har lagts upp?


Kommentarer
Postat av: adfmandfa

Riktig porrbild på mig det där alltså! Rawr!

2012-04-04 @ 17:48:46
Postat av: Sosso

Haha man märkte det inte alls fören du sa det! Annars tror man ju att det är shorts ditt pucko ^^'

2012-04-04 @ 20:18:46
URL: http://dailydreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0