Italien?

Vore det inte en dream come true? Plugga design i Italien och i Florens dessutom! Med IBS kan du läsa mode-, inrednings- eller grafisk design under ett år. Känner hur jag redan börjar drömma mig bort...

Kursupplägg - inredningsdesign
Geometric drawing 1 & 2
Exercises in geometric drawing
Analysis of styles
Architectural design & survey
Basic design
Industrial design 1
Interior planning 1
Graphic techniques for interior design 1
Technology of materials 1
History of design 1
Free hand sketching
Intro to computer design

Hur perfekt vore inte det? Jag behöver lära mig lite italienska men det är det lätt värt! Meeen...det kostar 129 200 kr i kursavgift. Efter resan till Australien kommer jag ha 2 öre kvar på mitt konto. Känner hur min dröm sakta glider ur mina fingrar. Fast vem vet! Jag kanske råkar bli miljonär där nere i Australien med min vindruveplockning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0