Jag och Channing Tatum går och lägger oss nu...

Okej nu kör vi på snabbt! 
  • Ny foudation och puder inhandlat
  • Hittar inte min enda svarta tröja i hela garderoben
  • Valborg är om två veckor
  • Min skiva är två dagar efter Valborg!
  • Annas Skiva är dagen efter min skiva!!
  • LMFAO är på grönalund dagen efter Annas skiva!!!
  • Måste göra en religions uppsatts.
  • Måste göra en engelska uppsats..
  • Måste åka och hämta hemliga dräkter till skivan!
  • Ritade en galet snygg brutta (vill vara henne, typ.)
  • Har dubbel körlektion på onsdag
  • Tar studenten om 1 1/2 månad
  • Ska gå och lägga mig med Channing Tatum nu
  • För andra natten i rad
Film att rekommendera! The Vow Erkänner att det blev liiiite lite glansigt i ögonen.

Kommentarer
Postat av: Sosso

Öka,öka tempo! =)

2012-04-17 @ 18:31:10
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: adfmadf

DEN HAR INTE JAG SETT :O DEN VILL JAG SE. Nuuuuu

2012-04-18 @ 12:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0