Everybody loves a meltdown

Meltdown big time när det äntligen slog mig att jag har två prov imorgon + två inlämningar tills kl 00:00 idag. Hjälpte inte min stress nivå något vidare då mina tankar vandrade mot projektarbetet... Men! Trots en löjligt trött Ronja vid min sida som skrek/sjöng frågor till vårat materialkunskapsprov med fransk dialekt, lyckades jag göra klart en bild på illustrater. Give me a halleluja! Sååå nu har jag fått min paus för dagen! Vidare till arbetet. Tjohej!
Ps. Ganska passande att jag gjorde klart just den här bilden idag! Det får bli min alla hjärtansdag present från mig till er <3

Kommentarer
Postat av: Ronny!

Vi båda vet ju att vi älskar den här bilden! Amen duråå! Bra att du älskar mig iaf :) puss påre!

2012-02-14 @ 22:28:57
Postat av: amandfasdlkfj

FINT! SÅ in bomben.

2012-02-15 @ 17:56:24
Postat av: jennnyy

alltså jag blir så arg på dig. du får ha privat visning för mig sen

2012-02-17 @ 20:45:13
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0