Alla hjärtans dag är bäst för att man får tårta och kan kolla på smöriga kärleksfilmer helt gratis!



Blä blä jag är efter what ever men liksom vad är inte att älska med alla hjärtans dag? (förutom den självklara rå) Jag fick kolla på hur många kärleksfilmer somhelst tack vare vårt tv-bolag helt gratis <3

Ps. I love you - fem av fem snabelan @@@@@

kommentar: Jag gråter till den varje gång! Otroligt fin älskar de manliga skådespelarna! Älskar irlänsk dialekt! I varje fall se den! eller åtminstonde läs boken! <3


I hate valentains day - en av fem snabelan @

kommentar: Bläääää snacka om inte trovärdig alls, vilken b-film. Rekommenderas INTE. Tjejen i huvudrollen är helt knas, stör mig så mycket på henne ><

......................................................................................................................................................................
men det bästa med det hela var att jag fick prinsesstårta :3 <3 var borta på två sekunder men ändå kolla vad fin den var! mums :D

Kommentarer
Postat av: JENNY

oj...vem gav dig tårta? o.O jag fick...ingenting xD

2010-02-21 @ 13:50:30
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0