Den perfekta parfymen

Jag har ett obotligt i-landproblem. Min underbara (eller tydligen inte) parfym har svikit mig. Jag köpte Miss Dior Chérie L'eau (och inte bara därför att det var Dior!). Den luktade så himla gott när jag köpte den! Jag hade noga valt ut den, doftat, gått ett tag på stan, gick tillbaka, luktade igen, bad om råd och så vidare... Men trots det känns den helt annorlunda. Den luktar inte alls så gott som jag mins den och det är en sådan slöseri med pengar! Jag kan inte bara överge den!? Stina har redan sagt att hon tycker den lucktar gott men jag vet inte jag är inte övertygad... Några får komma hem till mig och rösta om jag ska slänga den eller kanske ge bort den (fast helst inte för då kommer jag säkert tycka om den igen och bli jätte avundsjuk) eller konstatera att jag är dum i huvudet och ska behålla den intills jag har använt varje droppe!

Jag har funderat länge på vilken som är den perfekta parfymen just för mig. En söt, en blommig, en mystisk, en fräsh... AH! Jag blir galen! Vissa kanske mins min Christina Aguilera inspire som jag hade. Funderar nästan på om jag ska köpa en till men det vore så tråkigt. Jag tycker om Escadas parfymer för dom är lite somriga och söta, men kanske för söt? Jag tycker också om någon av D&G nya colektion. Vilken har jag ingen aning om jag tror det var den gröna 18 La lune (hihi månen ^^).

Om ni har något förslag på vad jag ska testa så kommentera på! Herre gud det skulle vara så himla mycket lättare med en parfym butik där man fick göra en ankät på hur man är, vilken personlighet man har, hur man vill uppfattas och så vidare. Så skapar dom den perfekta parfymen åt en! Ge oss en sån parfymbutik snälla! Om någon får höra talas om att en sådan butik ska öppnas ska ni tänka på mig direkt!



Kommentarer
Postat av: jennyyyyyyyyyyyyy

gå bara till åhlens eller kicks så hjälper dom dig, dom är faktiskt jätteduktiga! Du kan ge den till miiiiiiiiiiiiig :D:D:D nej men behåll den! (jag vet inte hur den luktar, menmen^^)

2010-02-17 @ 20:15:45
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: jennyyyyyyyyyyyyy

inspire är jättemumsig och jättedu! köööööpaköpaköp!

2010-02-17 @ 20:16:20
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Anna

hihih^^ men ha kvar den varför ska du inte liksom!?! den kan ju inte på något sätt vara fel ;) jadu hmmm jag håller med jenny inspire skulle passa deíg superduper:) <333

2010-02-17 @ 23:00:54
Postat av: AAAAAAAAAAmanda!

men skiiiit, jag som hade skrivit värsta längsta kommentaren till det här xD baajs.



Jag doftade på två parfymer, den ena luktade tvål så då köpte jag den andra :D så gick mitt val till xD men håller sååå med dig om enkätgrejen, gud vad skönt! Om man har sämsta luktsinnet å inte orkar sniffa runt på allt hela dagen liksom. Du kan bli parfymtillverkare! :D å så kan du göra en till miig! :D

2010-02-19 @ 18:55:54
URL: http://kisswithafist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0