Feel the alcohol pumping through your veins

Igår blev det utgång för hela slanten med Ronny. Började kvällen på white club (första gången jag var där, väldigt...öhm..vitt) helt okej, träffade Calle där så då blev det självklart lite bättre ;) Drog vidare till Birgerjarl där man träffa en massa från klassen som alltid är kul :) Och sedan missa jag och Ronny bussen och tog taxin hem. Igen. Väl hemma blev det fylle-käk + stepmom <3

Imorse var man dock inte så pigg, förstår inte hur jag aldrig lär mig att inte dricka en massa olika typer av drinkar under en och samma kväll! Men huvudvärken var värd det ändå! Vara hemma kan man vara när den första rullatorn är beställd ;)
Haha och den där snöglobs grejen får jag ta en annan gång blev en smula misslyckade hehe ^^' Ska göra ett nytt försök här i veckan.

Kommentarer
Postat av: amandfnadfa

Snälla säg att Ronny = Ronja? x)

2011-12-25 @ 21:50:15
Postat av: Sofie

haha ja manda det är ronja ;)

2011-12-26 @ 03:30:33
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: jennnyy

sånna utgångar gillas!! vi ses på nyår!

2011-12-28 @ 15:59:28
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0