Barnrumpa

Eftersom jag har haft det sååå stressigt det senaste dagarna (sovit 75% av tiden) behövde jag ett härligt bad för att slapna av. Jag drog på lite extra på värmen den här gången då vattnet alltid känns så kallt mot slutet. Hehe det ska jag inte göra om. Trodde huden skulle ramla av! Satan vad ont det gjorde dom första fem minuterarna! Gör ont bara av att tänka på det >< Men på den positiva sidan testade jag en choklad body scrub som jag fick av Amanda i julklapp! Super-duper bra är den! Min hud är len som en barnrumpa bara så ni vet. Och ska jag berätta en hemlighet? Hon har gjort den alldeles själv! Tack Manda du är bäst <3


Kommentarer
Postat av: Ama dmfnasdfas

Åhhhh, söt man kan vara! <3 Vad bra att den funkade :D Supernaturlig o ekologisk o tjosan hejsan :D

2012-01-04 @ 20:06:36
URL: http://kisswithafist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0