15 intressanta saker om mig

 

  1. Har läst spanska i fyra år och kan inte ett skit
  2. Har läst franska i ett år och kan inte ett skit
  3. Vill lära mig italienska fast jag vet att jag inte kommer lära mig ett skit
  4. Jag sparar allt som jag tror jag kommer kunna använda till scrapbooking så som knappar, Pappersbitar, påsar, trådar och... spikar?!
  5. Jag slängde alla saker som jag trodde jag skulle använda till scrapbooking igår kväll
  6. Min värsta mardröm är att vakna upp och vara täckt av tvestjärtar
  7. Vill ta sabbantsår i Australien
  8. Jag damsuger mattan i mitt rum frenetiskt varje vecka
  9. Mattan i mitt rum är ALLTID full av hund hår (även efter jag har damsugit den frenetiskt)
  10. Den ända stunden jag är ensam är när jag går från busshållplatsen till mitt hus
  11. Jag har en bok som ska förbättra mitt minne
  12. Kommer inte ihåg vilket kapitel i boken jag är på...
  13. Håller kvar i kläder som är skit fula, försmå, trasiga och urblekta i fall att jag vill sy om dom
  14. Har en svenska bok hemma som jag borde ha lämnat in i slutet av ettan i gymnasiet
  15. Har kunnat alla länder i hela världen och vart de ligger när jag gick i mellanstadiet

 



Kommentarer
Postat av: jennypenny

hahahaha alltså Sofie! Du är så söt! ♥ puss på dig ;D

2011-10-01 @ 01:41:56
Postat av: Anna

Håller med jenny :)

O wiie du har äntligen börjat blogga lite mer, me like väldigt mycket! puss! <3

2011-10-02 @ 13:51:11
Postat av: AMAANADAAA

Hahahahahh!



16. Du är pissrolig :D

2011-10-02 @ 21:29:33
URL: http://kisswithafist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0