Hard work work!

Snacka om att ha förvandlats till en riktig manisk arbetsmyra efter jullovet. Plötsligt händer det! Eller vad säger ni? Insåg väll att ett halvt år till studenten egentligen inte är så mycket att spela på. Så pga den insikten har jag under denna vecka skaffat jobb under sommaren på Balders ålderdomshem (lyxigt värre!), hittat två platser där jag ska jobba på mina 4 veckors APU, gjort två engelska inlämningar (snart tre...), labbrapport, en 100 % färdig bild till utställningen (finns ju bara några kvar...bara "några"), skapat det här evenemanget på fb till projektarbetet och även en affisch.

 

Det här klippet speglar mitt liv perfekt just nu.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tror du de behöver någon mer sommarjobbare på gammlinghemmet?? X)

2012-02-02 @ 12:13:34
Postat av: jennypenny

åååååååååångest

2012-02-02 @ 14:06:07
Postat av: adsfmasdnfansdf

BAJS, jag vill ha pengar. Jag vill inte jobba :(

2012-02-04 @ 17:43:51
Postat av: custom essay writing

As for me it's really hard and efficient work in a real!

2012-02-07 @ 11:28:24
URL: http://custom-essay.ws/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0