Cheers mate!

Känner mig som en vandrade reklampelare..."Jaaaaa kom och kolla på våran utställning den 25 Februari! Ja precis den sista lördagen på sportlovet i S:T Per Gallerian!" Öööööööh trött på min egen röst. Jätte kul med utställning och allt men jösses vad mycket slit. Var i skolan till halv 7 den här fredags kvällen. Mysigt. Eller?

 

NU BYTER VI ÄMNE! Visste ni att det är dåligt för ryggen att sitta med benen korslagda?! Är det bara jag som inte har fått den här informationen tidigare? Hade så galet ont i ryggen idag, förstod inte ett dugg var det var. Kommer hem och mamma frågar direkt "suttit med korslagda ben?"... Fick massarge och en dejt med spikmattan <3 Så för att sätta körsbär på det hela ska jag ta ett varmt bubbelbad med betoning på bubbel.

 

Ps. Sportlov! Skåååååål fört!

 

 

Pss. Jenny! Ledsen att jag inte hann se dig nu innan du åker! Du får ha det så bäst på Gran Canaria <3 Call me when you get home ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Körsbär, haha

2012-02-22 @ 18:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0