Hippieklänning + dampkladd

Hittar aldrig det man ska när man åker ner på stan. Här ska man hitta något till 02:14 en lördagskväll skivan i el estocolmo. Hittar jag nått till det? Neeeeeeej. Men en studentklänning gick tydligen bra. Den hänger där på en av mina läskiga skyltdockor som jag ännu inte förmått mig att släpa tillbaka till skolan. Haha ser ut som en tunika på den där anorexia flaggstången! Höhö aja den är 60-tals inspirerad så lite hippie blir jag på studenten då OM jag inte ångrar mig (som inte alls händer ofta *host host*)

 

 

Sen så fick jag damp tidigare i veckan (oj vad ovanligt!...) var så himla trött på att inte ha några pengar och att jag inte lyckats göra några intressanta tavlor som människor vill ha såååååååååå jag bah "omg eftersom Carolina Gynning kan kladda på tavlor och tjäna äckligt mycket pengar på det så kan jag det med!!!" Så jag bestämde mig för att göra den fulaste tavlan jag bara kunde! Kladda, kladda och kladda lite till. Så här kommer "The test" om någon köper den här för...50 kr? Kommer jag börja göra kladd tavlor och bli miljonär.

 

 

"You know you want it..."

 


Kommentarer
Postat av: adfmanfa

Den var ju cool, haha

2012-03-12 @ 17:43:40
Postat av: jänny

NOOOoo är klänningen från monki??? eller isåfall är den fett snygg men jaa

2012-03-13 @ 18:53:29
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Sifie

Någonting säger mig att Jenny har köpt en likadan? Aja vem bryr sig ;)

2012-03-15 @ 09:58:14
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: Olivia

Oh shit vilken najs! Om ingen vill ha den är jag sugen :) (tavlan alltså)

2012-03-18 @ 11:56:40
Postat av: Sofie

Vill du köpa den?! Vad glad jag blir :'D Då är den din my friend!

2012-03-18 @ 19:21:22
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: Olivia

Awesome :) vid nästa studiebidrag? :)

2012-03-18 @ 22:51:30
Postat av: Sofie!

Jao det blir nice ;)

2012-03-19 @ 20:05:07
URL: http://dailydreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0