Nisch

Jag har funderat på det länge nu och jag har kommit fram till att jag inte har en nisch! En stor konstnär känns igen i sina verk. T.ex. "ja vi ser att det här är Van Gogh på grund av de..." ja du vet. Jag kan inte själv påstå att jag har en nish eller inte...

Det hjälper inte att jag kollar på de här berömda konstnärerna som målar så extremt realistiskt heller! Liksom hur skulle jag kunna måla/rita lika bra som Audrey Kawasaki? De ser ut som porslins dockor fast de är målade på trä! TRÄ!! Känner mig som en grooov amatör just nu... Bläää.



Dagens fråga
Har jag en nisch fast jag inte vet om det?

Kommentarer
Postat av: AMANDAAAAAA

Klart du har ^^ Jag menar, det är ju som en handstil. Allas handstilar är ju annorlunda, även fast man inte gör ett dugg för att göra den så. Det bara blir så liksom ^^ Jag skulle ju känna igen din handstil, på samma sätt som jag skulle känna igen en målning av dig liksom :P

2010-04-09 @ 20:19:24
URL: http://kisswithafist.blogg.se/
Postat av: Johanna

klart du har en nish!!!! man känner igen dina bilder överallt, och du är typ så bra på att rita så då spelar det väl inte så stor roll om du har en nish eller inte. Men du borde inte jämföra dig med konstnärer, Audrey har väl haft lite längre tid på sig att bli über och du har ju inte hållit på lika länge. man måste starta på noll vettu, du kmr bli typ bättre än audrey för du har mycket mer intressanta bilder skulle hellre gå på en utställning av dig :P

2010-04-09 @ 21:10:03
Postat av: JENNY

yeppsi, du målar så gulligt :D SAKNAR DIG!

2010-04-13 @ 14:20:31
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0