hemmagjort är bäst!

Haha snacka om att svenskar är efter ibland (fast just i det här fallet är det bra, enligt mig) kakdeg på "tub" färdig att skära, lägga på plåt, in i ugnen och klart. Men ärligt talat vill vi inte ha kakor som är gjorda med kärlek?<3 Annars kan vi lika gärna köpa kakor i påse och slippa mödan! Lilla mamma som var så imponerad i Texas av de söta kakorna med pumpor på ^^ Min familj var ju värsta göra eget familjen! (som vi egentligen inte alls är) Wow göra egna kakor och pizza deg! Helt otroligt! :O ^^ Snacka om att Europa och USA inte har samma mat kultur (tack och lov för det!) ;)






Kommentarer
Postat av: jennypenny

åååhhh jag har alltid velat testa sådan deg på tub!! fast jag gillar oxå att baka vanliga kakor såklart ^^ men ändå!

2010-09-05 @ 20:48:18
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0