Städa när man minst anar

Jag ska tacka mina humörsvängningar för utan dom skulle jag aldrig städa. Tro det eller ej men jag städar endast när jag är sur, ledsen eller totalt lugn! (så klart även till tjatad annars skulle det vara kaos ^^) Men tack vare mitt lilla vredes utbrott igår kväll (då jag gjorde det tidigare inlägget) har jag blivit otroligt lugn som följd dagen efter. Jag har både köpt nya solglasögon (eftersom man tydligen behöver glasögonfodral till dagens kräpiga kvalité -.-') och glasögon fodral med min kära Anna <3 Men hör och häpna jag har inte bara städat mitt rum utan hela förbaskade huset! Det ni (jag bugar och bockar till applåderna inuti mitt eget huvud)! Imorgon kvarstår packning för min del då Italy bara är TVÅ ynka dagar ifrån! IIIH!! MOHAHA jag kommer någonstans i mitt liv! (åtminstone rent bokstavligt ^^)

Men imorgon till ära fyller min kära morfar år! Så ett stort grattis till honom eftersom han är den bästa morfar jag någonsin har haft! GRATTIS!! :D




Kommentarer
Postat av: Linnéa

skönt att du e på bra humör igen ^^ det är dock väldigt okay att vara arg/sur/bitter/nere osv.. ibland ! jag är bara glad att jag inte var i närheten :P haha du får ha det SÅ JÄVLA BRA i italien flicka lilla men gift dig inte med nån skummis bara och hoppas dina glasögon klarar sig bättre :)peace out! och stort grattis till lille morfar!:D

2010-07-10 @ 19:00:20
Postat av: Amandaaa

Haha, jag städar oxå när jag är lite uppe i varv :D Vill oxå till Italyy!

2010-07-13 @ 13:59:52
URL: http://kisswithafist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0