TÄVLING!



OKEJ! Från och med nu utnämner jag en TÄVLING! Alla som är inne på sidan är utmanade! Tävlingen går självklart ut på att rita :D Temat är regnbågensfärger. Det du ska göra är att rita en bild med så mycket färger som möjligt. Bilden ska även innehålla ett sommar minne!

okej repeating:
  • alla regnbågensfärger + ett sommar minne

Diskvalificerad om inga färger ingår. Svart, grå, vit och brunt räknas som inga färger alls!

Skicka in till [email protected]

Ps. va inte tråkiga jäkla svenskar som bara "nääääää jag har så mycket att göra..." för ni har ju tid att sova eller hur?! Ta bara fem minuter till min lilla tävling :3 du kan vinna...en kopp te hemma hos mig :D (grattis ^^)

  • Mitt bidrag läggs upp den 20 mars då vill jag se era med!






Kommentarer
Postat av: JENNY

RÄKNA MED MIG ! :D:D hmm...20:de, det är på söndag va? shiiiit då måste jag skynda mig för att hinna göra den fin, om du ska lägga ut den BREDVID din oxå xO ^^

2010-03-17 @ 23:19:23
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: AMANDAAAAAA

HJÄLP, det är ju om TVÅ DAGAR! O.o'' I will try, men kan inte svära på att jag har någe färgpennor hemma x) men ni kan halvräkna med mig! :D

2010-03-18 @ 21:08:46
URL: http://kisswithafist.blogg.se/
Postat av: jennypenny

kan inte du skicka den bilden på alla oss med våra armband från Hultsfred? :)

2010-03-28 @ 17:29:57
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0