vakna vakna vakna!



Har inte varit så lycklig att få vakna på länge! Vaknade upp helt svettig och bad till gud att inte en tjej med svart hår skulle stå upp och ner i mitt tak! *Ryser!*

Drömde att jag stod i badrummet och borstade tänderna och så bara såg jag henne stå där upp och ner i badrumstaket i min spegel! Jag lyckades ta mod och kolla upp i taket om hon verkligen var där...ja det var hon *ryser igen* hon kollade "upp" på mig och log ett vridet leende (kommer aldrig glömma det!) som om hon vore katten i den nya alice i underlandet. I varje fall kom någon in i badrummet och frågade varför jag borstade tänderna så hårt. Jag kollade i spegel och där stod jag och borstade tänderna som en galning! Men när mamma kom hem slutade jag. Jag kramade mamma och hon frågade hur det var med mig. Då hade "hon" kommit ner från taket och stod bara några centimeter från mitt nylle när jag krama mamma... Jag var då tvungen att presentera "henne" för mamma så log hon det där äkligt leendet igen, bläääääääääääää!!! Hoppas jag aldrig behöver drömma det igen!


Kommentarer
Postat av: AMANDAAAAAA

Fyyy :S

2010-03-13 @ 12:27:04
URL: http://kisswithafist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0