Sushi ring?

På jakten efter önskvärda presenter kom jag slumpmässigt över det här! Vet inte riktigt varför men jag känner ett starkt begär efter någon av dom här extremt onödiga och opraktiska ringarna! Vill ha en, men vilken...?
Njaaa jag tror inte jag ska köpa några taco eller sushi ringar just nu. Kanske kan försöka mig på att göra en egen om jag hittar energi under jullovet, får se. Men imorgon blir det pyssel här! Ska lära er att göra några riktigt gulliga och personliga julklappar! Very exciting indeed.

Kommentarer
Postat av: samdfnaösdfaa

KUUUL :D Jag säger köp alla! En till varje finger! En för varje humör!

2011-12-25 @ 21:51:38
Postat av: Peter

Haha hoppas du köpte de, de va coola

2012-04-04 @ 11:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0