Time travel

Har räknat på lite siffror inför London resan och har tyvärr insett att jag inte kommer ha råd att både resa och tatuera mig där :( Men jag har funderat nästan 3/4 år nu på den här klock-tatueringen och näst intill alla har avrått mig från att göra en så stor tatuering första gången. Självklart blir jag osäker och letar efter andra typer av tatueringar trots att jag tycker väldigt mycket om den med klockmotiv. Därför har jag kommit fram till att ett mindre alternativ skulle kunna vara en resväska! De flesta vet hur mycket jag älskar att resa och symboliken med en resväska är väldigt många.

 

Som t.ex…..

Jag är redo för ett äventyr

Livet är en resa

Jag vill åka utomlands

Jag älskar att resa

Jag väljer att stanna här

Flyttat

Kommer att flytta...m.m.

 

Personligen tycker jag bara en resväska ser väldigt tung och nästan lite deppig ut så för att göra den lite lättare och "sofie-igare" kanske en liten fjäril eller liknande som sitter på väskan skulle göra susen.

hittat här

Tankar och åsikter om tatueringen jag vill göra uppskattas! :)



Kommentarer
Postat av: Olivia

Skit i vad folk säger om storlek, det är värt det!!

2011-07-07 @ 01:11:32
Postat av: amaaaaaa ... nda

Kan du inte göra en typ skiss över klocktatueringen o en över väsktatueringen så kan vi rösta? :D O bara du är säker på att du vill ha en tatuering så spela roll storleken ;) Missade det här inlägget förra gången, btw. Därför jag är lite seg ...

2011-07-08 @ 10:51:44
URL: http://kisswithafist.blogg.se/
Postat av: Fia

Hmmmm röstning låter faktiskt inte så dumt... Men jag måste erkänna att jag är mer sugen på väskan just nu tihi ^^

2011-07-09 @ 21:14:48
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: jennypenny

duuuuuumt att tatuera dig utomlands! huran klock-tatuering? :)

2011-07-10 @ 21:19:36
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0