90 60 90

90 60 90 var Marilyn Monroes mått. I början tänkte jag att det vore väll ändå inte allt för svårt att uppnå. Men ack så fel jag hade! Jag har räknat ut att för min längd är mina ideal mått 83 53 83. Det vill säga att om jag vill ha proportionerna som Marilyn Monroe måste jag minska mitt midjemått med hela 11 centimeter och min bak måste bli 10 centimeter mindre! Otroligt nog behöver jag varken göra en bröstförstoring eller minskning, jag vet jag trodde det inte heller, men ändå kom igeeeeen! 53 i midja?! Ta fram ett mått band själva och se hur petite det är! Jag skulle säkert gå av på mitten om någon klappa mig på ryggen med sådan smal midja.


Kommentarer
Postat av: amaaaaaa ... nda

Jag har aldrig tyckt att hon har varit sådär väldigt speciell förut, men herrejösses! Hon är superkvinnan! Kvinnan med stort K! Hur i helskotta ...? Jag vill ha hennes gener!

2011-07-08 @ 10:57:32
URL: http://kisswithafist.blogg.se/
Postat av: jennypenny

vad är egentligen dom där måtten?? är det bröst midja rumpa? skumma mått..

2011-07-10 @ 21:10:27
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: carro

Hon hade 96-60-96;) så då blir höfterna lättare att nå för dig, brösten sumpade sig dock:/

2012-05-12 @ 09:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0