Bad habit

Första advent och det snöar! Det är ett jul mirakel! Trodde snön skulle komma jätte sent men där hade jag fel.

 

Nu till det jag egentligen hade tänkt skriva om! Jag har hört otaliga gånger människor säga "jag såg dig när jag passerade ditt hus här om dagen". Detta är ett stort problem. För er som inte vet så har jag mitt rum precis bredvid köket och om man står ute på gatan ser man rätt genom mitt köksfönster och vidare till mitt rum som jag näst intill aldrig har dörren stängd till. Ni förstår jag är rätt virrig av mig och ja jag byter om från olika outfits jääämt och det brukar vanligtvis hända just där förbi köksfönstret och rumsdörren. Visst om jag såg dom som står där på gatan flyttar jag självfallet på mig men nu är det vinter... vinter betyder mörkt ute, ljust inne. Ni fattar kombinationen. Not good. Det här måste det bli ändring på.



Kommentarer
Postat av: jennnyyööööö

hahaha kul bild!!

2011-11-28 @ 23:46:23
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0