Photography - to capture a moment

Fotografier, photographs, photographies, fotografie, valokuvia, фотографии, 写真...
Själv tycker jag till mesta del om att fotografera människor. Av någon anledning gärna "mörka" bilder. När jag började med foto andra året i gymnasiet trodde jag själv att jag skulle tycka om att ta färgstarka bilder med omänskligt glada människor som dansar runt bland blommor och skit. Jag föredrar då heldre bilder som dessa när jag själv står bakom kameran...
Okänd
Okänd

Okänd
Okänd

Richard Vantielcke

Isabelle Royet-journoud (France)



Kommentarer
Postat av: amandaaaaaaaaaaaaaa

Jesus! Man blir ju rädd! Fast dom är cooola :)

2011-10-15 @ 12:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0