Zante next!

Zante (Zakynthos) är the next stop! Med vad som sägs ha en av världens bästa sandstränder tycker jag det duger ganska bra för en veckas semester. Brorsan och jag drar den 7 Augusti för att sukta i solen och göra alla avundsjuka med hur äckligt bruna vi kommer bli när vi kommer hem (märker ni att jag skryter föresten?) *skryt skryt*. Fast ni måste erkänna att det är okej för mig att skryta eftersom jag resten av sommaren ska jobba, jobba och jobba lite till. Med den här resan bokad kan jag åtminstone drömma mig bort på lunchrasterna.


Kommentarer
Postat av: jänny

åh fyfan vad värt!! är fett avundsjuk :(

2012-04-29 @ 14:25:14
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0