Se, köpa, behålla eller ge bort

Nu ska ni äntligen få se vad jag har spenderat all min tid med! 7 olika tavlor med temat samhällsfrågor och problem. Alla bilder är skissade förhand med papper och penna som sedan har skannats in på dator och gjorts om på illustrater.

 

Sugen att köpa någon av dom?

Prislista

  • A3: 300 :-
  • A4: 200 :-
  • Special beställning: 500 :-

(ram ingår ej till samtliga bilder)

 

Var inte rädda att göra en special beställning med eget motiv. Perfekt om du vill ha eller ge bort en personlig tavla!

 

För att beställa ring eller mejla mig på

mejl: [email protected]

mobil: 0704777785


  • Barnaga
  • Sexuallitet
  • Ätstörning
  • Mobbning
  • Dubbelsidig
  • Tobak
  • Alkohol

Kommentarer
Postat av: afmadnfads

DOM ÄR SÅ FINA! Jag skulle köpa alla om jag besatt den krävda summan!

2012-02-27 @ 17:48:38
Postat av: jänny

verkligen superfint sofie! och det ser jätteproffsigt ut :D

2012-03-03 @ 16:43:24
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0